Visual Merchandising

Pod pojmom "visual merchandising" razumemo vizualno pospeševanje prodaje oz. izključno vizualni aspekt pospeševanja prodaje. Ta koncept uporabljamo samo tam, kjer pridejo stranke v stik s prodajnimi izdelki in storitvami, torej na prodajnem mestu (POS) oz. mestu nakupa (Poit of Purchase). V to so znova zajete vse vrste prodajnih površin in površin za predstavitve, h katerim spadajo na primer prodajalne, sejmi ali posebne prireditve za predstavljanje izdelkov.

Ker s pojmom "visual merchandising" pogosto v prodajni prostor vnesemo koncept vizualne identitete podjetja (Corporate Identity) oz. grafične podobe podjetja (Corporate Design), ga pogosto imenujemo podaljšana roka marketinga. Na ta način lahko na primer poskrbimo, da so vse prodajalne nekega podjetja urejene po enakem vizualnem konceptu. Celoten videz podjetja ali serije izdelkov, ki nastane na tak način, omogoča vizualno komunikacijo s strankami in njihovo orientacijo. K posameznim elementov vizualne podobe štejemo npr. fasade trgovin, izložbe, vhod, osvetlitev ter koncept postavitve in predstavitve blaga.

Close menu
Na vrh strani