Uporabniški račun

Ustvarite uporabniški račun

Če v naši spletni trgovini še niste naročali ali ste naročila doslej oddajali izključno po telefonu, telefaksu ali elektronski pošti, vam priporočamo, da ustvarite nov uporabniški račun. Če se želite prvič prijaviti v spletno trgovino, izberite meni »Moj račun«, nato pa možnost »Registracija«. Meni »Moj račun« najdete na vrhu strani. Uporabite lahko tudi naslednjo povezavo:
Ustvari uporabniški račun »
Uporabniški račun lahko povsem preprosto ustvarite tudi med postopkom naročila. Za naročanje v naši spletni trgovini se vam ni treba registrirati. Izdelke lahko naročite tudi brez registracije, vendar v tem primeru ne morete uporabljati prednosti uporabniškega računa.

 

Prijava in odjava

Prijava
V spletno trgovino se lahko kadarkoli prijavite prek menija »Moj račun« na vrhu strani.
AUporabite lahko tudi naslednjo povezavo: Prijava»
Prav tako se lahko v spletno trgovino preprosto prijavite med postopkom naročanja.

Odjava
Na vrhu strani izberite možnost »Odjava«.
Uporabite lahko tudi naslednjo povezavo: Odjava »

 

Pozabljeni dostopni podatki

Pozabljeno geslo
Če ste pozabili dostopno geslo, lahko ustvarite novo. Preprosto izberite možnost »Ste pozabili geslo?« v meniju »Moj račun« na vrhu strani ali na obrazcu za prijavo med postopkom naročanja.
Uporabite lahko tudi naslednjo povezavo:
V obrazec vnesite vaš elektronski naslov in izberite možnost »Zahtevaj geslo«. V kratkem času vam bomo samodejno poslali elektronsko sporočilo s povezavo. Izberite povezavo in neposredno ustvarite novo geslo (z najmanj šestimi znaki). Prosimo, upoštevajte, da povezava deluje le do šest ur po poslani zahtevi, velja pa le za enkratno spremembo gesla.
Po vnosu novega gesla vas bo stran samodejno vpisala v spletno trgovino.

 

Pozabljen elektronski naslov
Če ste pozabili, s katerim elektronskim naslovom ste se registrirali v naši spletni trgovini, imate na voljo naslednje možnosti:
Če niste prepričani, da ste se v naši spletni trgovini že registrirali, uporabite možnost »Ustvari nov račun« in poskusite ustvariti nov račun s svojim elektronskim naslovom. Če je vaš naslov že registriran, vas bo sistem o tem obvestil. Če vaš elektronski naslov še ni zabeležen, boste z vnosom naslova ustvarili nov uporabniški račun.
Če ste prepričani, da uporabniški račun že imate, in bi ga radi ponovno uporabili, vendar ste pozabili, s katerim elektronskim naslovom ste se registrirali, se, prosimo, po elektronski pošti obrnite na nas: info@vkf-renzel.si. Če ste uporabniški račun že ustvarili, vam bomo po elektronski pošti poslali vaše uporabniško ime. Uporabniškega gesla vam žal ne moremo posredovati.

 

Posodobitev uporabniških podatkov

Sprememba dostopnih podatkov
Svoje geslo lahko spremenite sami v nastavitvah uporabniškega računa. Prek menija »Moj račun« na vrhu strani se vpišite v spletno trgovino in izberite možnost »Moj račun«. Sedaj lahko spremenite geslo z izbiro možnosti »PODATKI ZA PRIJAVO«.
Uporabite lahko tudi naslednjo povezavo: Sprememba gesla »

Če ste pozabili geslo, glejte točko

Elektronskega naslova, ki ga uporabljate za prijavo, sami ne morete spremeniti. Za spremembo naslova se, prosimo, po elektronski pošti obrnite na nas: info@vkf-renzel.si.

 

Sprememba in dodajanje naslovov
Vaš naslov za račun in morebitne drugačne naslove za dostavo lahko spremenite in dodate v nastavitvah uporabniškega računa.
Za nastavitve računa se prijavite v spletno trgovino prek menija »Moj račun« na vrhu strani in izberite možnost »Moj račun«. Za spremembo naslova za račun izberite točko NASLOV ZA RAČUN, Če želite dodati ali spremeniti naslov za dostavo, izberite točko NASLOV ZA DOSTAVO.
Spremenjeni naslovi bodo začeli veljati že ob naslednjem naročilu.

 

Zgodovina naročil

IVaša pretekla naročila si lahko kadar koli ogledate pod možnostjo »Zgodovina naročil«, ki jo najdete v nastavitvah uporabniškega računa »Moj račun« -> »Moj račun« na vrhu strani. Uporabite lahko tudi naslednjo povezavo: Zgodovina naročil »

 

Opomnik

Zanimive izdelke lahko dodate na opomnik. Za to izberite možnost »Dodaj na opomnik«, ki jo najdete na strani vsakega izdelka pod gumbom »V košarico«. Prosimo, upoštevajte, da morate biti za uporabo opomnika prijavljeni.
Do vašega opomnika lahko dostopate prek točke »Opomnik« v meniju »Moj račun« na vrhu strani ali prek točke »OPOMNIK« v meniju vašega uporabniškega računa.
Uporabite lahko tudi naslednjo povezavo: Opomnik »
Vse izdelke lahko z opomnika tudi odstranite. Če ste na opomnik dodali izvedbo izdelka, ki je primerna za naročilo, jo lahko preprosto dodate v košarico in neposredno naročite.